آمازون یک فروشگاه آنلاین بسیار موفق با کلی ویژگی های عالی و معرکه هست… اما به این معنا نیست که تمامی آن ویژگی ها حتما در همه فروشگاه های آنلاین به خوبی کار میکنند و نتیجه مثبت می دهند.
بگذارید مثالی برنم :
وبسایت target.com سیستم نظردهی مشتریان آمازون را خریداری کرده بود. پس از انتشار هری پاتر و یادگاران مرگ ، در ماه اول ، آمازون ۱۸۰۵ نظر از مشتریانش دریافت کرده بود، اما سایت تارگت تنها سه نظر! و این درحالیست که هردو ، حدودا ۲ میلیون نسخه از این کتاب را فروختند.
این بدان معنا نیست که شما به هیچ وجه نباید از طراحی های بقیه استفاده کنید، به این معنی است که شما باید درک کنید چرا فلان ویژگی برای سرویسی کار کرده و شما چگونه میتوانید آنرا در سرویس خود استفاده نمایید.
بررسی و الگو گرفتن از رقبا خیلی خوب و یکی از مراحل تجربه کاربری است اما به شرطی که در جا و زمان درستی استفاده شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید